Zuzka Plačková má na sociálnych sieťach tisícky fanúšikov a všetkých zaujíma, aké sú jej tajné triky na udržanie si štíhlej postavy. Potrebuje obrovské financie alebo si jej metódy môže dovoliť hocikto? Zuzka sa rozhodla prezradiť tajomstvo štíhlej postavy, ktoré si ihneď zamiluješ.

Zuzka si na svojom peknom zovňajšku rozhodne potrpí, to sa týka aj jej váhy. Predsa aj ona je len človek, takže sa občas stane, že jednoducho priberie. Vtedy sa to snaží maskovať v širších veciach a snaží sa hmotnosť zredukovať na správne číslo. Samozrejme, jej jedálniček nepozostáva len zo zdravých jedál, aj ona si rada dopraje chutné pochúťky z rôznych kútov sveta.

Je pravdou, že rodáčka z Čadce vysolí dosť peňazí na rôzne nové procedúry, ktoré by jej pomohli k nadobudnutiu správnej veľkosti. Rada tiež využíva pomoc od vzdelaných ľudí v odbore zdravej výživy.

Plavovláska sa tým netají, no má odkaz aj pre dievčatá, ktoré také možnosti nemajú. Podľa nej spočíva úspech štíhlej postavy s úpravou stravy. Zvyšných 30% je o pohybe. Ak si nemôžeš dovoliť osobného trénera, skús rýchlu chôdzu alebo beh. Určite sa ti niekedy nebude chcieť, je to normálne, takéto stavy Zuzka dobre pozná. 🙂

Modelka má svoju vlastnú výživovú poradkyňu, ktorá jej pomáha sa zdravo a pravidelne stravovať. Základným úspechom je pravidelná, kvalitná a vyvážená strava, ktorú treba jesť 5 krát za deň. Dôležitý je aj príjem vody, na 10 kilogramov tvojej váhy by si mala vypiť 4 dcl vody. Rozhodla sa poradiť aj ostatným babám, čo je vhodné na začiatok chudnutia!

Raňajky – Sú dôležitým štartom dňa, majú byť bohaté na bielkoviny, aby správne naštartovali metabolizmus a tým sa tuky budú spaľovať rýchlejšie. Ideálne je dať si ovocné smoothie, pre príklad uviedla, aj čo by mali obsahovať: 125 gramov tvarohu, 100 gramov banánu, 2 lyžičky chia semienok a 1 lyžičku kvalitného oleja.

Desiata – Ideálna prestávka medzi jednotlivými jedlami by mala byť cca 2-3 hodiny. Na desiatu si môžeš dať ovocie, zeleninu či proteínovú tyčinku.

Obed – Ideálna je delená strava. Príjem kalórií za deň by mal byť nižší ako výdaj. Uprednostni kuracie mäso či ryby, maximálne množstvo je 150 gramov a doplň ho zeleninou.

Olovrant – Mal by byť ľahký, napríklad biely jogurt, ktorý dochutíš mandľami, orechmi či ovocím podľa vlastnej chuti.

Večera – Tá by mala byť polovičnou dávkou z obedovej. Ideálny je tuniak či losos, zeleninový šalát, mozzarella, cottage syr.

Zdroj: Instagram, Pixabay

Hľadáte prácu? Skúste www.NovyJob.sk

Potrebujete nejakú službu? Skúste www.Sluzbomat.sk